Kategori: Nyhet
-
Terminsavslut!
Välkommen på terminsavslutning!
Tisdagen den 26/5 kl. 18:30 – 20:00 samlas vi, simmare, för att avsluta terminen tillsammans.
Det blir en trevlig kväll med gemenskap, lekar och fika. -
Årsmöte Öss 20260324
Årets Årsmöte
I gula villan tisdag 24/3
kl.19.30
Välkomna!
Styrelsen
Anmäl så vi kan fixa fika.
-
Kalleles årsmöte 2025
Österby simsällskap hälsar alla medlemmar välkomna på årsmöte.
- När: Tisdag 2025-03-18
- Tid: 19:30
- Plats: Gula villan bredvid simhallen i Österbybruk
- Motioner mailas till Gunilla Isacsson senast 23/2.
- Föranmälan senast 10/3 till Gunilla Isacsson via mail eller på 0707691162. Meddela ev. matallergi.
Välkomna!
-
Simskola fullt vårtermin 2025
Det är fullbokat på vårens simskola 1, 2, 3 och hajen.
För anmälan till höstens simskola kontakt oss gärna efter påsklovet till e-post: simskola.melanie@gmail.com
Antalt lediga platser utannonseras i början av varje termin och anmälan sker via e-post med ”först till kvarn principen”. Ni som står i kö sedan tidigare har fått separat information om framtida amälningssystem.
-
Simskola fullt hösttermin 2024
Det är fullbokat på höstens simskola baddaren samt simskola 2.
För anmälan till vårens simskola kontakt oss gärna efter höstlovet till e-post: simskola.melanie@gmail.com
Antalt lediga platser utannonseras i början av varje termin och anmälan sker via e-post med ”först till kvarn principen”. Ni som står i kö sedan tidigare har fått separat information om framtida amälningssystem.